piątek, 13 lipca 2012

4. Zupa owocowa - wiśniowa

Obiad czy deser ? w sumie to jest to mało istotne ważne, że zupa jest smaczna a przede wszystkim szybka w przygotowaniu  :)

Przepis:

- miseczka wydrylowanych wiśni
- mała paczka makaronu
- 1 l wody
- kisiel wiśniowy
- 4 łyżki cukru
- szczypta cynamonu
- śmietana

Makaron gotujemy wg przepisu na opakowaniu. Wiśnie drylujemy i gotujemy w wodzie z dodatkiem cukru i cynamonu. Po chwili w osobnym naczyniu mieszamy kisiel i dodajemy do zupy.
Jeśli ktoś ma ochotę to można dodać śmietanę lub odrobinę mleka.


Smacznego :)




4 komentarze:

  1. wygląda nieźle, ale... osobiście mam uraz jakiś z przedszkola i nie lubię zup owocowych :P choć może po latach smakowało by mi? może spróbuje się na nowo przekonać do tego dania i wykorzystam Twój przepis :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się szczerze, że ja też nie przepadałam za tą zupą, ale jak dodałam śmietanę to automatycznie zmieniłam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcasz :P dam znać, jak ją zrobię.

      Usuń
    2. Czekam na wiadomość, czy jednak się przekonałaś do zupy owocowej :P

      Usuń